Mediability tilbyr support på alt levert utstyr og løsninger.

Support

For generelle service og supportsaker, send e-post til support@mediability.no med beskrivelse av saken. Saker kan også logges via vår nettside. En servicetekniker vil ta kontakt med deg så fort som mulig.

Utvidet support.

For utvidet support kan det inngås egne SLA-avtaler på dette. Vi tilbyr avtaler via våre leverandører samt Mediability Service opp til 24 timer i døgnet, 365 dager i året.

Remote access.

Programfeil kan ofte rettes gjennom remote access til kundens utstyr. Vi bruker TeamViewer til å logge på kundens maskin, og du kan laste ned TeamViewer her. Ha gjerne informasjon om versjoner av installert programvare klar før du tar kontakt.

Service ute hos kunden.

Når det trengs, sendes en servicetekniker ut til kunden for å utføre service på stedet. Dette bestilles via support@mediability.no og prioriteres etter alvorlighetsgrad og kapasitet.

Oppfølging av leverandørsupport.

Våre leverandører tilbyr også svært gode supporttjenester, både innen garantiperioden og gjennom egne SLA-avtaler. Reparasjon av utstyr logges av oss gjennom vår serviceportal, og en servicerapport blir sendt til kunden som dokumentasjon når saken lukkes.

Magnus Steenhoff

Head of Services

Registrer en servicesak her:

Fyll ut skjemaet med ditt navn og beskrivelse av feilen. Trykk send, og saken registreres automatisk i vårt servicesystem. Vi kontakter vi deg så snart som mulig med en løsning.

Fields marked with an * are required